fredag 2. mars 2012

"Bartebyen" som ble til "hjertebyen" - del 1






Faktisk har jeg tenkt å ta meg den frihet å skryte av by`n min. Jeg har bestemt at jeg skal presentere bygninger og bymiljø fra steder i byen som ikke så ofte blir vist i turistbrosjyrer og annen "lokkeinfo" som sendes ut i den store verden.

Trondheim har så mange spennende "skatter"  ... så det er ikke bare BARTER og hvite tennissokker... som kan sees....

Så til bildene... de er tatt i den vestlige delen av hjertebyens kjerne
1. Drillveita
2. Dronningens gt - det aller siste huset i gata
3. Dronningens gt sett østover 
4.Hospitalkirken

... etter hver så kommer det mer...

3 kommentarer:

  1. Spennende! Blir artig å henge med videre også for flere Trondheims-svisker :-)

    SvarSlett
  2. Ja det blir en utfordring å følge opp men jeg har tro på at jeg skal finne fram til noen godbiter, Gunnar... så følg med. Ellers tusen takk for hyggelige comments.

    SvarSlett
  3. Ah - hvilken by vi bor i! Men ska heller ikke undervurder bartefaktoren som turistattraksjon...

    SvarSlett