onsdag 6. juni 2012

Siste rest av vinter... nu er der sumar





Unnskyld til deg som hadde et lønnlig håp om at sommeren kom for fullt i disse dager i Trøndelag. Jeg er stygg nå når jeg kjøler ned håpet med den siste rest av vinter. 

Nei,... nå ønsker jeg meg virkelig sommervær og temperaturer som står i stil med årstiden... Sol og varme... Så du skal slippe å se slike bilder fra meg for en tid framover.. ;-)

Bildene er fra Trondheim bymark i slutten av april i år. Alle er laget med Nikon D700 og AF-S VR Zoom Nikkor 70- 300 mm f/4.5-5.6 G IF-ED.

2 kommentarer:

  1. Det siste bildet er knallbra; bravo - bravissimo!

    SvarSlett
  2. Grøss & gru - va det sånn det va?? Heldigvis læng te næste. Ellers svært så bloggaktiv med my bra bilda i det siste! Må bare samle opp komm - pakking te Lierne nu... Kjør på!

    SvarSlett