tirsdag 18. desember 2012

Et par dager til sola snur ;-) våren er like om hjørnet..



Julen "ruller inn" over oss i hvert øyeblikk, og alle norske juletradisjoner som enn måtte finnes i hytter og hus tas fram i julelyset. Det er ikke mange dagene til sola snur, og vender sitt "blide åsyn" mot oss med varme og et smil. Da lakker og lir det mot vår. 

Jeg gleder meg til jula og julefeiring, og jeg ser fram til en blomstrende mai. 

Når jeg kom over disse bildene i arkivet kjente jeg på lengselsen etter vår og sommer. Det var en enorm blomstring på kirsebærtrærne ved Byscenen i Trondheim i mai 2012. Jeg kjenner lengselen etter disse "bildene" sliter i kroppen.

En ting er sikkert; ... jula kommer som allitd, og det gjør jaggu mæ våren også... jeg gleder meg til begge senansene... GOD JUL...





1 kommentar:

  1. TON samstemmer, både når det gjelder jul og vår! Men pr. nu: GOD JUL!

    SvarSlett