søndag 26. mai 2013

En liten luring på fisketur...




8 kommentarer:

  1. Bra serie av kuriøs hendelse! Se også min blogg, hvor jeg henviser til din. Bra opplevelse!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja takket være ditt "ørneblikk" så ble det en "pangopplevelse" av en luring på fisketur.

      Slett
  2. Der kom du på godt fotohold! Dette er et dyr som jeg ikke har fått bilder av, men godt kunne tenke meg... Heldig du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var da noe til flaks, takket være vår gode venn TONs "ørneblikk" fikk vi begge med oss en hyggelig opplevelse nede ved Tårnet i Gaulosen. Ellers var det ikke så vedlig mye å få sett...;-)

      Slett
  3. Flott serie! Har ikke sett mange mink i min tid (heldivis), men dette må jo ha vært artig å bivåne. Ål til middag er vel ikke hverdagskost, til og med for en mink?

    SvarSlett
    Svar
    1. TONs "ørneblikk" bidro sterkt til en artig opplevelse. Jeg har aldri vært i nærheten av å få tatt bilde av denne luringen. Den koste seg sikkert vel og lenge med denne godbiten under naustet ved Tårnet i Gaulosen... ja og så en stor takk til deg Ståle for fantastisk flott bilder på bloggen din også ;-)

      Slett
  4. Snedig sak, og fin dokumentasjon/bilder, har sett oter med flyndre der før, men mink og ål!!
    Ble ledet til bloggen din fra Terje O's blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jo det var en hyggelig guest av Terje. Vi var jo der begge på samme sted til samme tid, flaks ja... Så er det jo alltid hyggelig å få kommentarer på bloggen. Det setter jeg pris på, så tusen takk Jan

      Slett